دیدار و تقدیر مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی از هیات مذهبی افراد دارای معلولیت

مدیرکل و معاون توانبخشی بهزیستی خراسان رضوی با افراد دارای معلولیت که در دهه آخر صفر در برپایی و راه اندازی موکب اداره کل بهزیستی خراسان رضوی همکاری و حضور فعال داشتند، دیدار و از آنها تقدیر کرد

به گزارش روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی مدیرکل و معاون توانبخشی بهزیستی خراسان رضوی با افراد دارای معلولیت که در دهه آخر صفر در برپایی و راه اندازی موکب اداره کل بهزیستی خراسان رضوی همکاری و حضور فعال داشتند، دیدار و از آنها تقدیر کرد. موکب اداره کل بهزیستی خراسان رضوی در دهه آخر صفر توسط افراد دارای معلولیت راه اندازی و مدیریت گردید. در این موکب علاوه بر پذیرایی از زائرین، خدمات دیگری از قبیل به امانت دادن ویلچر، جابه جایی، تعمیر و تعویض رایگان وسایل توانبخشی زائرین از قبیل ویلچر، عصا، واکر و... به صورت رایگان انجام می‌گرفت.

دیدار و تقدیر مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی از هیات مذهبی افراد دارای معلولیت

در شهر امام رضا(ع) آبروداری کردید

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی در این دیدار، گفت: در دهه آخر صفر جمعیت انبوهی نزدیک به 6 میلیون نفر برای پابوسی و عرض ادب به محضر امام هشتم(ع) مشرف شدند. تلاش‌های شما برای آبرومندانه کردن فضای شهر امام رضا(ع) و خدمت کردن به زائرین ایشان در این ایام بسیار ارزشمند و ستودنی بود.

دکتر مسعود فیروزی با اشاره به اینکه در بهزیستی اقدامات متعددی در راستای خدمت‌رسانی به زائرین در دهه آخر صفر انجام گرفت، گفت: اداره کل بهزیستی خراسان رضوی تمام ظرفیت و امکانات خود را به‌منظور خدمت‌رسانی به زوار به کار گرفت و علاوه بر راه‌اندازی موکب‌های متعدد، با همکاری موسسه خیریه غدیر ولایت با بهره‌گیری از فضای مجتمع پالیزکاران روزانه میزبان 7 هزار نفر از زائرین بودیم. در آنجا تمامی خدمات مورد نیاز زائران امام رضا(ع) برای اسکان، پذیرایی و توزیع وعده غذایی برای 7 هزار نفر به‌صورت روزانه انجام می‌گرفت و درمانگاه سیار و آتش‌نشانی نیز جهت ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به زوار مستقر شده‌ بود.

دیدار و تقدیر مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی از هیات مذهبی افراد دارای معلولیت

وی افزود: هیات حضرت رقیه(ع) در شهر آبروداری می‌کند. این موکب خیلی استقامت به خرج داد و مشکلات شما را خسته نکرد. پایمردی، استقامت، خستگی ناپذیری شما ستودنی است. امیدواریم سطح امکانات و اقدامات شما به عنوان یک هیات مذهبی همچنان افزایش یابد و خداوند به شما در زندگی عزت عنایت کند.  

حضور فعال و تاثیرگذار افراد دارای معلولیت در جامعه باعث تغییر نگرش اجتماعی می‌شود

در ادامه این دیدار، معاون توانبخشی بهزیستی خراسان رضوی، گفت: افراد بسیاری هستند که به واسطه عشق‌شان به اهل بیت(ع) در این چنین ایامی پای کار می‌آیند اما حضور پررنگ شما عزیزان در اینگونه مراسمات افتخار بسیار بزرگی است زیرا بدین صورت گوشه‌ای از  توانمندی‌های شما برای عموم مردم به آشکار می‌گردد و باعث فرهنگسازی و ترویج آگاهی در میان مردم نسبت به توانمندی‌های افراد دارای معلولیت می‌شود.

حمیدرضا علیزاده رضایی افزود: حضور مثمرثمر و ارزشمند شما در اینگونه مراسمات در راستای خدمت‌رسانی به عموم مردم بیانگر این است که اگر موانع مرتفع گردند و  فضای جامعه برای حضور افراد دارای معلولیت مناسب‌سازی شود قطعا شاهد حضور جدی این عزیزان در عرصه‌های مختلف جامعه خواهیم بود و می‌توانیم از قابلیت‌ها و توانمندی‌های این گروه در عرصه‌های مختلف در جامعه برخوردار شویم. امیدوارم در استان خراسان رضوی روزی برسد که دسترس‌پذیری و مناسب‌سازی محیط به نحوی محقق شود که تمامی افراد دارای معلولیت، سالمندان و... بتوانند از امکانات موجود در جامعه همانند عموم مردم برخوردار شوند و شرایط برای حضور مستقل آنها محقق شود.

کد خبر 89923

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد